Інформатика 6-Б клас

    Урок 27.05.2022

Тема:"Цікава інформатика"

 Інформатика – це не лише складні мови програмування та незрозумілі алгоритми. Бувають й цікаві уроки з інформатики. Так-так. Широкого загалу набули тематичні загадки. Ось одна із них – «Про папугу капітана Флінта та книгу рекордів Гінесса».

   Російський бізнесмен купив папугу самого капітана Флінта та вирішив занести його до всесвітньовідомої книги рекордів. Для здійснення своєї мрії, він навчив папугу за допомогою прицмокування язика брати відповідні цокання та складати із них слова. Начебто все вийшло, і для реєстрації папуги в книзі був представлений наступний номер.

Із різноманіття літер: шести «к», трьох «і», «а» та «ш» на очах здивованих суддів папуга склав підряд три слова «кішка», кожен раз викрикуючи: «Кішка, іще одна кішка, іще одна!». Тоді бізнесмен сказав йому, прицмокуючи: «Склади її, що в тебе вийде із трьох зібраних кішок?». Папуга викрикнув: «Собака!» та виклав відповідні букви.
Питання: допомогти суддям вирішити, чи дійсно папуга добре знає цікаві уроки з інформатики та десятинну систему числення та яким буквам відповідають різні цифри?

Такі цікаві уроки з інформатики можна практикувати навіть самостійно вдома. Їх можна віднайти в Інтернеті, таким чином перевіряючи та вдосконалюючи свої знання.

Завдання

Перестав букви і отримай нове слово

Учням пропонуються деякі слова, в яких слід переставити букви так,

щоб утворилися слова, пов’язані з темою, що вказана в заголовку завдання.

Завдання 1. Елементи комп’ютера

1. Красен.

2..Тріоном.

3. Росецорп.

4. Стойджик.

5. Камиш.

6. Тураклавіа.

7. Перринт.

8. Терполт.

Отримані результати надішліть вчителю)Успіхів! 


  


Урок 20.05.2022

Тема: Графічний редактор в скретч.

Домашнє завдання: виконати завдання нижче та надіслати у вигляді скріншота вчителю  juliapanchenko2301@gmail.com





Урок 13.05.2022

Творче завдання 

Надіслати вчителю juliapanchenko2301@gmail.com презентацію на тему: "Видатні інформатики світу".


Урок 06.05.2022

Тема: Урок-практикум

Завдання 1

Спробувати відтворити Проект  «Буква «М». Використовуючи для виконавця команди Олівця-малювця намалювати букву «М».



Завдання 2

Проект «Скільки буде 2+2?» Створіть проект, у якому виконавець запитує «Скільки буде 2+2?». Якщо користувач вводить вірну відповідь, то Скретч відповідає «Вірно», якщо ні – то говорить «Подумай».

Результати отриманого надіслати на пошту juliapanchenko2301@gmail.com

 
Урок 29.04.2022

Тема: Програмне опрацювання події.

1.Опрацювати відео.

2. Завдання 

Спробувати відтворити Проект «Полювання на гриби» Намалювати об'єкт Гриб і скопіювати його двічі. Отримуємо чотири об'єкта: Кіт і три гриба. Створити анімацію, під час якої Кіт рухається зліва на право по 100 кроків. Підходячи до кожного гриба Кіт зупиняється, чекає 5 секунд і збирає гриба (гриба сховати). Далі рухається до слідуючого гриба і дії повторюються. 

Результати отриманого надіслати на пошту juliapanchenko2301@gmail.com

 Підсказка!

Скрипт для кота 


Скрипт для гриба



Урок 18.04-22.04.2022

Тема:Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події

1.Опрацювати пункт 3.1. ст.84. Конспект.

2.Переглянути відео.


3.Виконати завдання у підручнику ст.87 №4,5,6,7. Скрін надіслати на пошту juliapanchenko2301@gmail.com . В темі листа вказати прізвище та клас.


 Урок 15.04.202

Доброго дня шановні учні. Я рада вітати вас на уроці інформатики!  

Я хочу побажати вам бути:

Усміхненими
Спокійними
Прогресивними
Ініціативними
Хоробрими

Тема:Створення програмних об'єктів в Scratch

1.Опрацювати відео. Спробувати відтворити проєкт "Сонечко" аналогічно з відео.

2. Відгадати кросворд за посиланням https://learningapps.org/1129982. Скрін надіслати на пошту juliapanchenko2301@gmail.com . В темі листа вказати прізвище та клас.


Урок 08.04.2022

 

 Тема: Середовище програмування Скретч .   

1.Пройти тест за посиланням  https://forms.gle/1uYiS4aQer4o1rbS8

2. Переглянути відео.




  Дорогі учні!
Шкода, але поки ми знайомимося лише дистанційно! 
Щиро вам бажаю успіхів у виконанні завдань! 
 Бережіть себе. 
До зустрічі!

 

Урок 28.03.22-1.04.22


Тема: Середовище програмування Скретч .

1. Переглянути відео-урок , як влаштована програма Скретч.



2. Опрацювати пункт 3.1 сторінка 81-89. В зошит записати конспект.

Немає коментарів:

Дописати коментар